The Basic Principles Of پیشگیری از دیابت

Wiki Article

علائم عفونت دندان چیست؟ سریع ترین راه درمان عفونت دندان در منزل

مهم ترین راه کنترل پیش دیابت کاهش وزن و رعایت تغذیه است. چربی خون به ویژه تری گلیسیرید و قند خون باهم بالا می روند و هر کدام علت دیگری نیستند.

۱۶:۳۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه

در طی مدت زمان ناشتایی می‌توانید برای رفع تشنگی آب بنوشید؛ اما مصرف چای، قهوه و آبمیوه ممنوع است.

اگر سطح پایین قند خون به سرعت درمان نشود، تهدیدکننده زندگی خواهد بود.

افرادی که علائم غیر عادی در بدن خود دارند باید به پزشک متخصص مراجعه کنند وبعد از تشخیص اینکه قند خون آنان حالت ثابت ندارد، میزان قند خون آن ها باید مرتب کنترل شود؛ همچنین می توانند دستگاه قندخون تهیه کرده و در منزل، به طور مرتب میزان قند خون خود را بررسی کنند .

... با چند پزشک مشورت کردم، بعضی معتقد به خوردن متفورمین برای کاهش وزن سریع تر و دور شدن از افتادن در عرصه دیابت هستند و برخی گفتند بهتر هست فعلا فقط رژیم و ورزش ادامه بدم و متفورمین نخورم....

حالا تصور کنید یک خط در مرکز وجود دارد که بشقاب قند قند را به دو قسمت تقسیم می کند.

قند خون بالا، بیماری خاموشی است. این بیماری چنان آهسته در وجودتان رشد می‌کند که اصلا متوجه آن نمی‌شوید. اختلالات بینایی (تاری دید)، آسیب‌های کلیوی، بیماری‌های قلبی و عروقی و فشار خون بالا از عوارض جدی دیابت به‌شمار می‌روند.

شما هم به ۱۵۰ هزار نفر عضو خبرنامه پزشکی درمانکده بپیوندید

نشاسته یا کربوهیدرات های پیچیده : سبزیجات نشاسته ای، لوبیا خشک و غلات

آموزش نحوه فعال سازی فلش پلیر در گوگل کروم ، فایرفاکس، اپرا و اج

علائم فشار خون بالا چیست؟ بررسی فشار خون بالا در مردان و زنان

سمانه درویشی عاشق نوشتن، یادگیری و یافتن تجربه‌های جدید در حوزه سلامت و زیبایی هستم و خوشحالم که در مثبت سبز فرصت تولید محتوا در این حوزه جهت ارتقای سلامت جامعه و زندگی بهتر را دارم. مشاهده سایر مطالب سمانه درویشی عاشق نوشتن، یادگیری و یافتن تجربه‌های جدید در حوزه سلامت و زیبایی هستم و خوشحالم که در مثبت سبز فرصت تولید محتوا در این حوزه جهت ارتقای سلامت جامعه و زندگی بهتر را دارم. مشاهده سایر مطالب بحث و تبادل نظر

Report this wiki page